Ή στραβός είν΄ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε….
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
«Ή στραβός είν΄ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε….»
Κι ενώ όλα γύρω μας μοιάζουν να καταρρέουν και οι περισσότεροι αναμένουμε την επόμενη μέρα με ανασφάλεια, ανησυχία και χιλιάδες ερωτηματικά για το πού βαδίζει αυτή η ανθρωπότητα και ποιο θα είναι το μέλλον της, εμφανίζεται το υπουργείο Παιδείας γεμάτο αισιοδοξία να μιλάει για δεξιότητες και να καλεί τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν συμμετοχή σε σεμινάρια επιμόρφωσης από επιμορφωμένους επιμορφωτές που θα επιμορφώσουν τους μορφωμένους ώστε να επιμορφωθούν όσο πιο άριστα γίνεται οι μαθητές αυτής της χώρας…
Κι ενώ σχεδόν δύο σχολικά έτη ζήσαμε τη νεοφερμένη στη χώρα μας διδασκαλία εξ αποστάσεως, που δεν ήταν καθόλου περαστική αλλά ήρθε για να μείνει, το υπουργείο θέτει υψηλούς στόχους και προσπαθεί μέσα από τους κύκλους δεξιοτήτων να προάγει την κριτική σκέψη, την κοινωνικότητα, τη συνεργασία, την αντιμετώπιση διακρίσεων, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημιουργικότητα, την υγιεινή ζωή, την άσκηση και διατροφή καθώς και την ψυχική υγεία, στοχεύοντας στη δημιουργία ενεργών και ελεύθερων πολιτών του αύριο….
http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs
<Και δεν μπορώ να μην χρησιμοποιήσω εδώ τη φράση του λαού μας: ή στραβός είν΄ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε….
Όσα στην πράξη, με πράξεις εξευτέλισε, εξαφάνισε κι εκμηδένισε ο πολιτικός κόσμος της χώρας μας, έρχεται τώρα να τα προτείνει ως στόχους επιμόρφωσης στα παιδιά μας…
Μα πώς μπορείτε κύριοι να μιλάτε για κοινωνικότητα, συνεργασία και δημιουργικότητα, όταν δύο έτη τώρα στερήσατε όλα αυτά από τους μαθητές, εφαρμόζοντας τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η οποία παραμονεύει ως αόρατος εχθρός για να επιτεθεί και στη νέα σχολική χρονιά;;;
Πως μπορείτε να μιλάτε για ψυχική υγεία, ενώ όλη η αλλοπρόσαλλη πολιτική σας έχει ακρωτηριάσει τα όνειρα, τον ενθουσιασμό, τη φαντασία, τη χαρά και τον αυθορμητισμό των παιδιών;;;
Πως τολμάτε να μιλάτε για άσκηση, ενώ είχατε σφραγίσει ακόμη και τις παιδικές χαρές, τα πάρκα, τα γήπεδα και τα γυμναστήρια ώστε να μην υπάρχει καμία διέξοδος εκτόνωσης όλης της αρνητικής ενέργειας, η οποία συσσωρεύτηκε στις ψυχές μεγάλων και μικρών που στερήθηκαν τα αυτονόητα και τα απαραίτητα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη διατήρηση και βελτίωση της ψυχικής υγείας;;;
Πως έχετε το θράσος να μιλάτε για υγιεινή διατροφή, όταν επιτρέπετε κι επιβάλλετε με νόμους, τη μόλυνση και τη μετάλλαξη της τροφής;;; Όταν τα φυτοφάρμακα δηλητήρια σας έχουν μολύνει τον υδροφόρο ορίζοντα και το νερό στις βρύσες, μας ποτίζει θάνατο κι αρρώστια και όχι υγεία και ζωή;;;
Σε ποιο περιβάλλον θα διδαχθούν οι μαθητές την περιβαλλοντική εκπαίδευση, όταν έχουν καεί τα δάση και οι κυβερνήσεις αντί να λαμβάνουν προληπτικά αντιπυρικά μέτρα, συγκρίνονται στα στρέμματα ή στα φέρετρα ;;;
Όταν τα ποτάμια, οι λίμνες και οι θάλασσες και όλοι οι υδροβιότοποι έχουν μολυνθεί κι αργοπεθαίνουν;;;
Πως να διδάξετε ζωή μέσα σε μια αρένα θανάτου;;;
Και το κυριότερο, πώς έχετε την αυθάδεια να μιλάτε για ισότητα, για αντιμετώπιση διακρίσεων και για ανθρώπινα δικαιώματα, όταν αυτά τα καταπατάτε με υπουργικές αποφάσεις κι όταν έχετε διαιρέσει τους ανθρώπους ανάλογα με το αν σας υπακούνε ή όχι κι αν εκτελούνε τις αντισυνταγματικές σας τακτικές ή όχι;;;
Δε γνωρίζετε όλοι εσείς που επινοείτε και πασάρετε στην εκπαιδευτική κοινότητα τα προγράμματα δεξιοτήτων, πως τα παιδιά δεν μαθαίνουν με τη θεωρία μόνον αλλά κυρίως μέσω της βιωματικής μάθησης και της παρατήρησης των πράξεων των ενηλίκων, τις οποίες μιμούνται κιόλας;;;
Πώς να ζήσεις το όνειρο μέσα σε έναν εφιάλτη;;;
Γιατί έτσι καταντήσατε την παιδεία μας, έναν εφιάλτη και περιπαίζετε με τα παιδιά μας και τους δασκάλους τους.
Τους δασκάλους που και οι ίδιοι από παιδιά εκπαιδεύτηκαν να υπακούν και να εκτελούν εντολές ανωτέρων και να σκύβουν το κεφάλι ακόμη κι αν αυτές οι εντολές αναδίδουν τη μπόχα της αδικίας…
Η κριτική σκέψη, που όλοι για αυτήν μιλούν και την αποζητάνε, δεν αναπτύσσεται με τη διδασκαλία ξένων γλωσσών από το νηπιαγωγείο, ούτε με τη χρήση ψηφιακών μέσων, ούτε με επιμόρφωση στην επιμόρφωση αλλά στηρίζεται στη Λογική και η Λογική στην Ελευθερία, στην Αρετή, στη Δικαιοσύνη και στην Αλήθεια, στην Αφθονία, στην Ισότητα, στην Αισθητική και την Αρμονία και θέλει Ανδρεία για να σε οδηγήσει στο δρόμο της Ευδαιμονίας και της γνώσης του εαυτού.
Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ανάγκη τις άχρηστες και ανούσιες επιμορφώσεις αλλά την ενθύμηση της ουσίας της έννοιας του Ευ ζην…
Έχουν ανάγκη να θυμηθούν τί σημαίνει Άνθρωπος και πως τον άνθρωπο τον χαρακτηρίζουν οι Αξίες του και οι Αρχές του και πως αυτές οφείλει με Ανδρεία να τις τιμά και να τις υπερασπίζεται επιτρέποντας μόνον την εφαρμογή του Δικαίου και όχι του Αδίκου….
Τέτοιους δασκάλους έχουν ανάγκη οι μαθητές κάθε εποχής, για να μαθαίνουν από το παράδειγμα τους και μόνον έτσι θα αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και θα γίνουν οι ενεργοί πολίτες που τόσο πολύ στοχεύει, αλλά με λάθος βέλη, το υπουργείο παιδείας της Ελλάδος.
http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs https://drive.google.com/file/d/1x9MEhWJBXxLbnSa5AvEULPj4R8C2xsEa/view
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΥΠΟΥ: ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου