Οι ιδιώτες θα αναλάβουν την συντριπτική πλειοψηφία των αρμοδιοτήτων του «ασφαλιστικού γίγαντα» της χώρας.
Οι συντάξεις, η ασφάλιση και οι οφειλές πλέον θα
ανατίθενται σε ιδιώτες.
23.03.2021 : Διονύσης Τεμπονέρας
Ο Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης είναι ο κύριος φορέας κοινωνικής ασφάλισης στην Ελλάδα. Αποτελεί τη συνένωση των φορέων κοινωνικής ασφάλισης που υπήρχαν στη χώρα πριν την 1 Ιανουαρίου 2017, ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του νέου φορέα.
Η πρωτοβουλία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών υποθέσεων να αναθέσει σε λογιστές ή δικηγόρους την διαπίστωση του χρόνου ασφάλισης, την ύπαρξη οφειλών στα ταμεία, καθώς και την έκδοση των κύριων και επικουρικών συντάξεων, δεν είναι ένας «κεραυνός εν αιθρία».
Εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο απαξίωσης της δημόσιας, κοινωνικής ασφάλισης, που απώτερο στόχο έχει την ιδιωτικοποίηση του συστήματος και την παραχώρηση του σε ιδιώτες.
Η ιδιωτικοποίηση της δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης, δεν θα οδηγήσει απλά σε συρρίκνωση των παροχών προς τους ασφαλισμένους και συνταξιούχους, αλλά στην οριστική κατάργηση του ίδιου του θεσμού των συντάξεων.
Το ίδιο το Σύνταγμα (άρθρο 22) προβλέπει την κρατική μέριμνα για την κοινωνική ασφάλιση κατά τρόπο αποκλειστικό.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ...
ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ η` ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ... ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ... ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ...
ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ...
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ , ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ...
ΑΝΘΡΩΠΕ ΔΕΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ...
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ...
ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΦΘΑΣΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΕΙΣ , ΟΛΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ...
ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ...
Αυτό συμβαίνει διότι ο συντακτικός νομοθέτης εδώ και δεκαετίες στηρίχτηκε στην κρατική εγγύηση των συντάξεων, που σημαίνει ότι το κράτος έρχεται ως ανώτατη αρχή και κατοχυρώνει, όχι το ύψος των συντάξεων, αλλά την επάρκεια των παροχών ώστε να εξασφαλίζεται ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης των πολιτών.
Αυτή η κρατική εγγύηση διέπει όλη την λειτουργία του συστήματος, το οποίο εξ υπαρχής στην χώρα μας θεμελιώθηκε ως δημόσιο και αναδιανεμητικό διότι, ακριβώς , το κράτος και όχι οι ιδιώτες είναι αυτό που εξασφαλίζει την θεμελιώδη κοινωνική προστασία σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.
Χωρίς κοινωνικό κράτος οι κοινωνίες γυρίζουν σε προ-δημοκρατικές εποχές.
Μην φανταστεί κανείς ότι αυτό θα γίνεται από τον δικηγόρο και τον λογιστή της «γειτονιάς».
Αυτό θα γίνεται από εταιρίες κλίμακας που θα μπορούν να έχουν στα χέρια τους (και στα ταμεία τους) το σύνολο της κοινωνικοασφαλιστικής λειτουργίας.
Οι επιπτώσεις από την πολιτική αυτή επιλογή, που καμία σχέση δεν έχει με την επίσπευση της απονομής των συντάξεων, θα είναι πολύ συγκεκριμένες:
1. Οι ιδιώτες «βάζουν πόδι» στην πιο στενή λειτουργία του κράτους, παρακάμπτοντάς την συνταγματική επιταγή του άρθρου 22 του Συντάγματος, που ορίζει ότι το κράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων. Ένα συνταγματικό «άβατο» πέφτει από μέσα, αφού για χρόνια οι νεοφιλελεύθεροι «κόρακες» της αγοράς διακαώς ζητούσαν να αποκτήσουν μερίδιο στα δισεκατομμύρια ευρώ που διαχειρίζονται τα ασφαλιστικά ταμεία.
2. Πλέον οι ιδιώτες δεν είναι πάροχοι υπηρεσιών προς το κράτος (λογισμικό, νομικές υπηρεσίες, υλικοτεχνικές υποδομές), αλλά είναι οι ίδιοι που υποκαθιστούν το κράτος στις σχέσεις του με τους πολίτες. Αυτοί αποφασίζουν αν θα πάρει κάποιος σύνταξη, τι ύψους σύνταξη θα πάρει, για πόσο χρονικό διάστημα, αυτοί αποφασίζουν, αν χρωστάει ο πολίτης, τι χρωστάει, πως θα το αποπληρώσει κλπ. Αυτοί αποφασίζουν τελικά, ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει!
3. Οι ιδιώτες αποκτούν πρόσβαση σε άκρως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα πολιτών. Χρέη, εισοδήματα, οφειλές, αναπηρίες, όλα στην διάθεση τους. Τα ασφαλιστικά ταμεία «ακτινογραφούν» τον κάθε πολίτη με πιο αναλυτικό τρόπο, ακόμα και από την εφορία και τις τράπεζες που υπόκεινται συγκεκριμένους περιορισμούς. Κρίσιμα δεδομένα των πολιτών θα είναι στη διάθεση λογιστών, δικηγόρων και φυσικά των αφεντικών τους.
4. Μα οι ιδιώτες ήδη «κάνουν πάρτι» στα ταμεία, θα πει κάποιος. Εν μέρει είναι αληθές. Όμως η αγορά λογισμικού και υπηρεσιών δεν έχει σχέση με την ολική παραχώρηση της λειτουργίας σε ιδιώτες που βασικό τους μέλημα είναι να κερδοσκοπήσουν. Το γεγονός αυτό ενέχει μια ποιοτική διαφοροποίηση, με κατακόρυφη αύξηση των κινδύνων, για τους πολίτες. Αν πέσει το κρατικό οχυρό της κοινωνικής ασφάλισης καμία κρατική λειτουργία δεν είναι ασφαλής. « Ιδιώτες κεφαλοκυνηγοί» είσπραξης φόρων στην εφορία, ιδιωτική αστυνομία, ιδιωτικά δικαστήρια και πάει λέγοντας. Το κράτος ιδιωτικοποιείται στο στενό πυρήνα του και γίνεται το ίδιο προϊόν ιδιοκτησίας. Και στην ελεύθερη οικονομία της αγοράς ο πιο ισχυρός παίχτης γίνεται και ιδιοκτήτης του κράτους, όχι «στα λόγια αλλά στα χαρτιά».
5. Το μεγάλο θύμα της επιλογής αυτή είναι η ίδια η δημόσια κοινωνική ασφάλιση. Καμία πρόνοια δεν θα υπάρχει για τους αδύναμους. Κατάργηση της ασφάλισης σημαίνει κατάργηση της περίθαλψης, των προνοιακών, αναπηρικών επιδομάτων κλπ. Το κράτος θα χορηγεί ελάχιστες παροχές και από εκεί και πέρα οι «έχοντες» επιβιώνουν, ενώ οι αδύναμοι και κοινωνικά ανίσχυροι θα αποκλείονται από τη σύνταξη, τα επιδόματα, την περίθαλψη στα νοσοκομεία.
6. Αλλά και από τεχνικής πλευράς αν μελετήσει κανείς μια τέτοια ρύθμιση διαπιστώνει ότι είναι εξόχως προβληματική. Ποιος θα πιστοποιεί τους ιδιώτες, με ποια κριτήρια, πως θα ελέγχεται η επάρκεια των γνώσεων και των πρακτικών που θα ακολουθούν; Πως θα εξασφαλίζεται η διαφάνεια, η ισότητα, η αμεροληψία; Ποιος θα ελέγχει τους ιδιώτες; Τι θα συμβεί σε περίπτωση λαθών, ποινικών και πειθαρχικών ευθυνών; Χιλιάδες προβλήματα που δημιουργούνται όταν οι λύσεις είναι πολύ απλές. Οι εκκρεμείς συντάξεις αυτή τη στιγμή είναι περίπου 350.000 (κύριες, επικουρικές και εφάπαξ). Αν η κυβέρνηση προσλάμβανε 1.000 υπαλλήλους στα ταμεία (ο καθένας εκδίδει 100 αποφάσεις το μήνα) αντί για 1.000 αστυνομικούς στα πανεπιστήμια, σε μερικούς μήνες το πρόβλημα θα ήταν παρελθόν, για πάντα. Αλλά αυτό δεν το αντέχει η κυβέρνηση που «βγάζει σπυριά» και μόνο που ακούει για στήριξη του κοινωνικού κράτους.
7. Πως θα αισθάνονται άραγε σήμερα οι 7.500 χιλιάδες υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ όταν καθημερινά δίνουν τη μάχη με τις κυβερνητικές παλινωδίες, όταν με κίνδυνο της υγείας τους συνωστίζονται σε γραφεία 3Χ3 εργαζόμενοι σκληρά και ο αρμόδιος Υπουργός δια της προτάσεώς του για εμπλοκή ιδιωτών τους βγάζει «άχρηστους και ανίκανους», υβρίζοντάς τους μάλιστα ως «γραφειοκράτες»;
Ο κ. Χατζηδάκης είναι προσωπικά υπόλογος απέναντί τους.
Η κυβέρνηση της ΝΔ διαλύει το κράτος, το τελευταίο καταφύγιο του πολίτη, που παρά την λεηλασία του και την αντιμετώπισή του ως «λάφυρο» από πολλές κυβερνήσεις αποτελεί πάντα το αποκούμπι στις δύσκολες ώρες.
Όταν οι πολίτες κινδυνεύουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας δεν φωνάζουν που είναι το Ιατρικό Αθηνών ΑΕ…
Που είναι το κράτος (ΕΣΥ) αναρωτιούνται.
Στην περίπτωση της κυβέρνησης όμως η στόχευση είναι διπλή: Αφενός να οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες και αφετέρου να βάλει χέρι στις εισφορές και στις συντάξεις, στον «κόπο και τον ιδρώτα» των εργαζομένων.
Η κυβέρνηση είναι σε πανικό και σαν μια ultra νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση σε στιγμές κρίσης λειτουργεί όπως οι dealer στο χρηματιστήριο.
«Πουλήστε τα πάντα γρήγορα, με κάθε κόστος»! Μόνο που η δημόσια κοινωνική ασφάλιση δεν ανήκει στην ΝΔ.
Ανήκει στον λαό και στην κοινωνία, που θα τιμωρήσει την κυβέρνηση για αυτές της τις επιλογές.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙ` ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ , ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ...
Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ , ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ...
ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ...
ΟΤΑΝ ΚΑΛΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ...
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΕΝΩΣΗ ...
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ :
Ο ΑΡΧΩΝ ΑΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΕΧΟΥΝ
<< ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ >>
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΆΡΘΡΟ 7
ΤΟΠΙΚΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
1.0. ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ενεργοί Πολίτες - Μέλη - Τοπικοί Δημοτικοί Οργανισμοί
1.1. Ο πρώτος και βασικός κύκλος είναι οι ενεργοί πολίτες που ως Μέλη, ενώνονται και αποτελούν τους τοπικούς Δημοτικούς Οργανισμούς που είναι και η πηγή της εξουσίας.
1.2. Οι τοπικοί δημοτικοί οργανισμοί των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» επιλέγουν τους εκπροσώπους τους που θα τους εκπροσωπήσουν στο Διαδημοτικό Συλλογικό Σώμα και στην Διοίκηση.
1.3. Η επιλογή πρέπει να βασίζεται στην αξιοκρατία ώστε η επιλογή να αναδεικνύει τους αρίστους μεταξύ αρίστων κάθε τοπικής ομάδας.
1.4. Η επιλογή γίνεται με την εκλογή σε αρχαιρεσίες αρχικά έξη (6) υποψήφιων και στη συνέχεια δώδεκα (12) εκ των οποίων επιλέγονται οι δυο (2) δια κλήρου και ο ένας (1) επιλαχόντας που θα αντιπροσωπεύσουν την τοπική κοινωνία στο Διαδημοτικό Σώμα.
Σελίδα 12
ΆΡΘΡΟ 8
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΩΜΑ - ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
1.1. Αυτοί οι εκπρόσωποι των δημοτικών «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» είναι η Διαδημοτική αρχή η οποία είναι ο δεύτερος ομόκεντρος κύκλος.
1.2. Η Διαδημοτική αρχή είναι αυτή που προωθεί τα τοπικά θέματα εφόσον καλύπτουν τις προϋποθέσεις του αξιακού συστήματος και το πλαίσιο αρχών της πολιτείας προς επεξεργασία.
1.3. Η Διαδημοτική αρχή εκλέγει τα Τριακόσια Εξήντα (360) υποψήφια Μέλη του συνεδρίου εκ των οποίων δια κλήρου επιλέγονται τα Εκατόν Σαράντα Τέσσερα (144) τακτικά μέλη οι οποίοι θα αποτελέσουν από κοινού το "Συνέδριο των 144 Τακτικών Μελών".
ΆΡΘΡΟ 9
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
1.0 ΤΡΙΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΕΚΑΤΟΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (144) ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.1. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου είναι ο τρίτος ομόκεντρος κύκλος του οριζοντίου συστήματος διακυβερνητικής.
1.2. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου είναι η νομοθετική εξουσία και είναι υποχρεωμένοι να εκπροσωπούν επάξια αυτόν τον θεσμικό τους ρόλο.
1.3. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου εκλέγουν σε γενικό συνέδριο τον Πρόεδρο του Φορέα από τους προτεινόμενους υποψηφίους.
ΆΡΘΡΟ 10
ΓΕΡΟΥΣΙΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΓΕΡΟΥΣΙΑ
1.1. Η Γερουσία είναι ο τέταρτος ομόκεντρος κύκλος του οριζοντίου συστήματος κυβερνητικής.
1.2. Η Γερουσία δεν είναι εκλεγμένη άλλα διορίζεται. Το 50 % εκλέγεται από τα Τακτικά Μέλη και το 50 % από το Συμβούλιο των Εννέα.
1.3. Η Γερουσία παράσχει τεχνοκρατική συμβουλευτική υποστήριξη και γνωματεύει στο έργο των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου και ελέγχει για την τήρηση του αξιακού συστήματος και του πλαισίου αρχών για κάθε νομοθέτημα.
1.4. Αποτελείται από όλων των ειδικοτήτων επιστήμονες όπως: φιλόλογοι αρχαιολόγοι, οικονομολόγοι, τραπεζικοί, στρατιωτικοί, φυσικοί, χημικοί, μηχανικοί, αρχιτέκτονες, νομικοί, καλών τεχνών, ιατροί, κ.α.
1.5. Οποιοδήποτε νομοθέτημα από την νομοθετική αρχή πρέπει να εγκριθεί από την Γερουσία τόσο από τεχνοκρατικής άποψης όσο από αξιακής για να προχωρήσει προς τελική έγκριση από το Συμβούλιο των Εννέα.
ΆΡΘΡΟ 11
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ (9)
1.0 ΠΕΜΠΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 9 Τακτικά Μέλη
1.1. Κεντρικό Συμβούλιο των Εννέα, επιτροπή ελεγκτική και εκτελεστική αρχή. Η επιτροπή των Εννέα ως ελεγκτική και εκτελεστική αρχή είναι ο πέμπτος ομόκεντρος κύκλος του οριζόντιου συστήματος διακυβέρνησης.
1.2. Προτείνονται δεκαπέντε (15) Μέλη από τον Πρόεδρο και με ψήφο από το Σώμα των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου εκλέγονται τα Εννέα (9) Μέλη.
1.3. Το Εννεαμελές Συνέδριο, που ενεργεί ως η Ελεγκτική και η Εκτελεστική Αρχή είναι η ενδιάμεση Αρχή όλων των προηγουμένων Αρχών με τον Πρόεδρο.
1.4. Τα νομοθετήματα από τη Γερουσία εγκρίνονται από το Κεντρικό Συμβούλιο των Εννέα και μετά αποστέλλονται στα τακτικά Μέλη του συνεδρίου προς ψήφιση και Θεσμοθέτηση.
1.5. Το Συμβούλιο των Εννέα είναι η ανώτερη αρχή μετά τον πρόεδρο για την λειτουργία του Φορέα.
ΆΡΘΡΟ 12
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ
1.0 ΓΕΝΙΚΑ
1.1. Ο Πρόεδρος εκλέγεται όπως περιγράφεται στο πάρα κάτω άρθρο.
1.2. Ο Πρόεδρος του φορέα επιλέγει τους Πενήντα (50) Συμβούλους του όπως αποφασίσει ο ίδιος.
1.3. Ο Πρόεδρος δίνει το δικαίωμα στους Συμβούλους να τον εκπροσωπούν κατά επιλογή του προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα του Ελληνισμού σε όλον τον πλανήτη.
1.4. Ο Πρόεδρος έχει το απόλυτο δικαίωμα στον ορισμό και στην καθαίρεση των 50 αυτών Συμβούλων του. Αυτοί οι 50 Σύμβουλοι, εκπροσωπούν τον Πρόεδρο σαν να είναι ο ίδιος παρόν με όλες του τις δυνατότητες και τις εξουσίες του, στον ΟΗΕ σε διεθνή δικαστήρια, σε χώρες, σε αρχηγούς κρατών και οπουδήποτε κριθεί αναγκαίο για θέματα που άπτονται του Ελληνισμού και της Ελληνικότητας απανταχού της Γαίας όπως: για ομογενείς οικισμούς σε όλον τον πλανήτη, για παγκόσμια πνευματικά δικαιώματα, παγκόσμια κληρονομικά δικαιώματα όπου υπάρχει ίχνος ελληνισμού σε κάθε ανασκαφή, μουσείο κτλ και σε ότι αφορά και ανήκει παγκοσμίως στο ελληνικό γένος, όπως πολιτισμός επιστήμη, τέχνη, τεχνουργήματα, πολιτική, γεωστρατηγική, κλπ.
ΆΡΘΡΟ 13
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. ΓΕΝΙΚΑ
1.1. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
1.2. Θα απαρτίζεται από Πέντε (5) Τακτά μέλη και 2 αναπληρωματικούς (Δικαστές, Εισαγγελείς κ.α.).
1.3. Τα Μέλη είναι αιρετά.
1.4. Εκλέγονται δια των εξετάσεων και βάσει της επιστημονικής τους κατάρτισης.
1.5. Θητεία: Τέσσερα έτη με πιθανότητα για ακόμα άλλα τέσσερα υπό προϋποθέσεις. Στο τέλος της Θητείας, τα μέλη δεν θα μπορούν να υπηρετήσουν ποτέ ξανά στην ίδια θέση, εκτός εάν συντρέχει σοβαρός λόγος.
1.6. Προτείνονται από τα Τακτικά Μέλη του συνεδρίου των Εκατόν Σαράντα Τεσσάρων (144) και Εκλέγονται από το Συμβούλιο των Εννέα (9).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε'
ΆΡΘΡΟ 14
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΕΚΛΟΓΗ, ΑΝΑΘΕΣΗ,
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑ
1.0. ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
1.1. Ο Πρόεδρος ενεργεί πάντοτε ως ο Θεσμικός Θεματοφύλακας των Αξιών, Αρχών και Νόμων του Πολιτικού Φορέα με την επωνυμία "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" και κατ' επέκταση της Ελλήνων Πολιτείας που περιγράφονται στο παρόν καταστατικό και στην ιδρυτική διακήρυξη.
1.2. Κατέχει τη θέση του αξιοκρατικά εκλεγμένου από τη βάση των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου οι οποίοι εκπροσωπούν όλα τα Μέλη του Φορέα και αντιπροσωπεύει τη δεοντολογία, την πολιτική και τη στρατηγική του πολιτειακού φορέα της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».
1.3. Υποχρεούται να ενεργεί πάντοτε για λογαριασμό του Έλληνα, συμφώνως με τους όρους και τις προϋποθέσεις δυνάμει του παρόντος καταστατικού και της ιδρυτικής διακήρυξης και όλες του οι πράξεις και ενέργειες θα πρέπει να εντάσσονται και να είναι σύμφωνες με τους Ελληνικούς νόμους και τη νομοθεσία.
1.4. Του ανατέθηκε και εκχωρήθηκε το μόνιμο δικαίωμα, να προβαίνει σε οιανδήποτε ενέργεια, εντός των ορίων του νόμου, αξιοποιώντας κάθε νόμιμο μέσο, για να δομήσει τις προϋποθέσεις (οικονομικές, πολιτικές, πολιτιστικές, κ.ο.κ.) ούτως ώστε να στηρίξει παντοιοτρόπως όλες τις ανάγκες, υλικές και πνευματικές, του απανταχού Ελληνισμού στην Ελλάδα και στο παγκόσμιο στερέωμα, ούτως ώστε να επιτευχτεί η καθολική απελευθέρωση της Ελλάδος, των Ελλήνων και των ανθρώπων και η εγκαθίδρυση της Ελληνικότητας με τις Ελλάνιες αξίες, αρχές και τους τρεις πολιτειακούς νόμους της νομοτέλειας για την Ελλήνων Πολιτεία σε όλο τον πλανήτη.
1.5. Οι δεδηλωμένοι στο παρόν στόχοι και σκοποί, τίθενται ως υποχρέωση και καθήκον προς τον Πρόεδρο για να υποστηριχθούν οι Έλληνες γενικότερα, με όποιο μέσο χρειαστεί. Δια μέσου της δόμησης οικονομικής, πολιτικής και πολιτιστικής στρατηγικής και όπως περιγράφεται στο παρόν, θα στοχεύσει στην άμβλυνση της τρέχουσας οικονομικό-πολιτικό-πολιτιστικής κρίσης και στη βελτίωση των πόρων ούτως ώστε να επιτευχθούν οι τιθέμενοι στόχοι και να εξελιχθεί η Ελληνική πολιτεία σε μια βιώσιμη και υγιή πορεία αειφόρου ανάπτυξης, ισορροπίας και ευημερίας.
1.6. Ο Πρόεδρος, θα μπορεί να ενεργεί ελεύθερα και χωρίς καμία παρέμβαση, να διοικεί και να λαμβάνει αποφάσεις κατόπιν διαβουλεύσεως για τα θέματα που άπτονται των καθηκόντων του και συμφώνως των κανόνων και των κανονισμών του παρόντος καταστατικού με ευθύνη και φροντίδα για τη χρηστή διαχείριση των ενεργειών και δράσεων κατά τη δική του κρίση, αλλά πάντοτε ενεργώντας με σεβασμό προς τις θεσμοθετημένες αποφάσεις της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», των νόμων της χώρας και προς όφελος των Μελών και Πολιτών που εκπροσωπεί.
1.7. Σε κάθε περίπτωση ο Πρόεδρος θα πρέπει να έχει Ελληνική ιθαγένεια (εξ αίματος και DNA) που όχι μόνο θα είναι ελληνικά ομιλών αλλά θα πρέπει να είναι κάποιος που μόνο θα σκέφτεται, σχεδιάζει, έχει πρόθεση και θα δημιουργεί στοχευμένη στρατηγική για να εξασφαλίζει τα συμφέροντα της Ελλάδος αλλά και του Ελληνισμού στο παγκόσμιο επίπεδο («προθέσεις») και θα πρέπει να πληροί τις αυστηρές προϋποθέσεις των «προθέσεων» όπως καθορίζονται στο παρόν.
1.8. Ο Πρόεδρος διατηρεί δικαίωμα αρνησικυρίας (Veto), επί των αποφάσεων του Συμβουλίου των Εννέα, της Γερουσίας, των 144 τακτικών Μελών και των διαφόρων επιτροπών, καθώς και στις δράσεις και ενέργειες των Πενήντα Προέδρων αντιπροσώπων στο εξωτερικό όπου, όταν και όπως κριθεί αναγκαίο.
1.9. Το αξίωμα του Προέδρου είναι ασυμβίβαστο με οποιοδήποτε άλλο αξίωμα, θέση ή έργο.
ΆΡΘΡΟ 15
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:
1.1. Διατυπώνει τις θέσεις του Φορέα σε κάθε ζήτημα που παρουσιάζεται στην πολιτική ζωή της χώρας.
1.2. Προΐσταται της Οργάνωσης του Φορέα, συντονίζει και εποπτεύει τη λειτουργία της.
1.3. Προεδρεύει ο ίδιος ή πληρεξούσιος αντιπρόσωπος αυτού, του Συμβουλίου των 9, της Γερουσίας, του συμβουλίου των 50, καθώς και της Γενικής Συνέλευσης των Τακτικών Μελών.
1.4. Συγκαλεί το Τακτικό και Έκτακτο Συνέδριο του Φορέα, όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.5. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή των αποφάσεων του Φορέα όπως θα θεσμοθετούνται συμφώνως με τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα.
1.6. Επιλέγει από την ομάδα των εκλεγμένων συνέδρων τα 15 Μέλη που θα απαρτίσουν μετά από εκλογή το τελικό Συμβούλιο των Εννέα και όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.7. Επιλέγει, Ορίζει και Καθοδηγεί τους Πενήντα (50) συμβούλους του εν δυνάμει Προέδρων που θα αντιπροσωπεύουν τον ίδιο για τις χώρες που θα επιλεγούν στο Εξωτερικό.
1.8. Συγκαλεί υποχρεωτικά κάθε χρόνο, ή εκτάκτως, όταν το κρίνει αναγκαίο, σε Εθνική Συνέλευση - Συνδιάσκεψη όλα τα Τακτικά Μέλη, σχετικά Συμβούλια, Φορείς, Οργανώσεις κτλ. Σκοπός της Εθνικής Συνέλευσης είναι η πολιτική και οργανωτική ενημέρωση και ο συντονισμός των σχετικών δραστηριοτήτων για την πορεία του Φορέα ή για ότι άλλο κριθεί αναγκαίο.
ΆΡΘΡΟ 16
ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
1.1. Ο Πρόεδρος εκλέγεται απ' ευθείας από την Γενική Συνέλευση των Τακτικών Μελών.
1.2. Ο Πρόεδρος θα πρέπει να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως περιγράφονται στο παρόν.
1.3. Η προεδρική περίοδος αρχίζει από την ημέρα εκλογής του.
1.4. Ο Πρόεδρος υποχρεωτικώς θα πρέπει να φέρει την πραγματική του Ελληνική ταυτότητα, η οποία μπορεί μόνον να καταχωρηθεί ως αδιαμφισβήτητα αυθεντική ελληνική βάσει του αίματος και DNA.
1.5. Η εκλογή του Προέδρου γίνεται με δημόσια ψηφοφορία στο πρώτο συνέδριο των εκλεγμένων Τακτικών Μελών.
1.6. Η εκλογή του Προέδρου απαιτεί τη συγκέντρωση των περισσότερων ψήφων από τους Σύνεδρους.
1.7. Σε περίπτωση ισοψηφίας η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται αμέσως μεταξύ των ισοψηφησάντων. Κατά τη δεύτερη ψηφοφορία εκλέγεται Πρόεδρος αυτός που έλαβε τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων.
1.8. Αν ο Πρόεδρος του Φορέα, που είναι ταυτόχρονα και Πρωθυπουργός ή Πρόεδρος, εκλείψει με οποιονδήποτε τρόπο, εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος. Η εκλογή νέου Προέδρου του Φορέα γίνεται από Έκτακτο Συνέδριο.
1.9. Σε τέτοια περίπτωση, το κεντρικό Εννεαμελές συνέδριο, από κοινού οι Σύνεδροι εκτελούν καθήκοντα προσωρινού Προέδρου, μέχρι την τελική εκλογή του νέου Προέδρου. Το Συμβούλιο των 9, συνεχίζει να διατηρεί τις ίδιες εξουσίες, υποχρεώσεις και καθήκοντα όπως ο προηγούμενος Πρόεδρος μέχρι την εκλογή του νέου προέδρου.
ΆΡΘΡΟ 16
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
1.1. Σε περίπτωση που ο Πρόεδρος, δεν δύναται να συνεχίσει λόγω παραίτησης, θανάτου ή διανοητικής ανικανότητας, τότε και μόνο τότε, ο οποιοσδήποτε νέος διορισμένος Πρόεδρος ο οποίος(α) έχοντας διοριστεί δυνάμει των ιδίων εξουσιών που παρέχονται στον αρχικό Πρόεδρο στο παρόν καταστατικό, θα πρέπει υποχρεωτικά και αμετάκλητα να συνεχίσει να ενεργεί με τις ίδιες αξίες, αρχές και νόμους, περιορισμούς και όλες τις αρμοδιότητες, που καλύπτονται στο παρόν και στην ιδρυτική διακήρυξη.
1.2. Η οποιαδήποτε μεταβίβαση/ ανάθεση/ κληρονομική μεταβίβαση από τον Πρόεδρο σε ένα νέο Μέλος- Πρόεδρο κάποιων αρμοδιοτήτων του, όπως ορίζεται στην πιο πάνω παράγραφο, θα πρέπει να διακοπεί και η ανάθεση θα θεωρηθεί ως άκυρη και δεν θα έχει καμία ισχύ, σε περίπτωση που ο νέος Πρόεδρος, ενεργεί ή διαπράττει οποιαδήποτε σχέδια ή δράσεις που αποδεδειγμένα δεν συμφωνούν με το καταστατικό της Ε.ΣΥ. δεν πράττει βάσει των αξιών, αρχών και νόμων της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», ή/ και αποτελούν ή/και φέρει σε κίνδυνο πολιτιστικά, στρατιωτικά/ γεωπολιτικά, την εθνική και προσωπική ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών, ή ακόμα και την τιμή της χώρας για την Ελλάδα ή τον Ελληνισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.
1.3. Ο Πρόεδρος, δύναται να φέρει την ευθύνη προσωπικά ειδικού ανέκκλητου πληρεξουσίου που του έχει ανατεθεί πριν ή κατά την διάρκεια της θητείας του για υλοποίηση έργων, πράξεων και ενεργειών που αφορούν στον Ελληνισμό γενικότερα, όπως του ανατέθηκε από την πολιτεία/ Δήμους ή/ και τους Πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας ή/και των μελών των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών (Εταιρειών Αστικής Ευθύνης) Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με την επωνυμία "Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ (Τοποθεσία)".
1.4. Σε περίπτωση που, λόγω πολιτικών ή διοικητικών αλλαγών ο Πρόεδρος αντικατασταθεί και ένας νέος εκλέγεται ή διορίζεται στη θέση του αρχικού, οι εντολές για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων που δίδονται με το παρόν, ισχύουν και μεταβιβάζονται στον Νέο Πρόεδρο που υποχρεούται να ενεργεί για την υλοποίηση των υποχρεώσεων του. Λόγω του ότι ο Πρόεδρος και κατ’ επέκταση όλοι οι πολίτες έχουν έννομο συμφέρον, όλες οι πράξεις και ενέργειες που έχουν προχωρήσει ή/και ήδη ολοκληρωθεί κατά τη θητεία του προηγούμενου Προέδρου, θα πρέπει να είναι αμετάκλητες και μη αναστρέψιμες και ο Νέος Πρόεδρος δεν θα μπορεί ν’ αναιρέσει ή ν’ αντιστρέψει οποιεσδήποτε τέτοιες πράξεις και υποχρεωτικώς οφείλει να συνεχίσει και να διατηρήσει σε ισχύ την ανάθεση, μέχρις ότου υλοποιηθούν όλα τα καθήκοντα, στόχοι, πράξεις και ενέργειες που προβλέπονται στο εν λόγω καταστατικό, προς όφελος του Ελληνικού Λαού γενικότερα.
ΆΡΘΡΟ 17
ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΘΕΣΗ - ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑ
1.0.ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
1.1. Με την εκλογή του ο Πρόεδρος λαμβάνει την άμεση ανάθεση και την πληρεξουσιότητα για να Εκπροσωπεί την «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» - Πολιτεία, το Συμβούλιο των Εννέα (9), της Γερουσίας και όλων των επιτροπών και των υποεπιτροπών σε όλες τις εκδηλώσεις, συνεδριάσεις και διαπραγματεύσεις με Κράτη, ή οιονδήποτε φορέα (Δημόσιο/ Ομοσπονδιακό ή / και Ιδιωτικό (συμπεριλαμβανομένων και των χρηματοπιστωτικών οργανισμών, καταπιστευμάτων, χώρων φύλαξης ασφαλείας, ιδρυμάτων, νομικών ή ιδιωτικών προσώπων ελεγκτικών φορέων), δικαστήρια κάθε μορφής, κ.ο.κ. τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
1.2. Αυτή η εντολή, δύναται μερικώς ή ολικώς να μεταφερθεί προς τρίτους με τη δική του αποκλειστική ευθύνη. Και σε τέτοιες περιπτώσεις θα διατηρεί το δικαίωμα της αρνησικυρίας (Βέτο) σε περίπτωση που οι δράσεις και οι ενέργειες του ανάδοχου - εντολοδόχου δεν ακολουθούν τα καθήκοντα όπως έχουν ανατεθεί από τον ίδιο καθώς και όταν δεν ακολουθούν τις Ελλάνιες αξίες, αρχές και νόμους και δεν ενεργούν προς όφελος του Ελληνισμού όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.3. Έχει επίσης την εντολή, να προβεί σε εις βάθος διερεύνηση, αξιολόγηση, επαλήθευση και επικύρωση του Εξωτερικού και Εσωτερικού Κρατικού Ελληνικού χρέους - Δημοσίου και Ιδιωτικού (συμπεριλαμβανομένων των Δημοτικών Διαμερισμάτων και όλων των φορέων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου δημοσίου συμφέροντος, των ασφαλιστικών ταμείων και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων), βάσει των ισοζυγίων πληρωμών, θεωρημένων ισολογισμών, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό όλων των κύριων και παράλληλων λογαριασμών, των δανειακών συμβάσεων και των τοκοχρεολυσίων, εκδοθεισών μετοχών, χρηματοπιστωτικών τίτλων/ εργαλείων (αξιόγραφων, χρεογράφων, εγγυήσεων/ δεσμεύσεων που εκδόθηκαν υπέρ τρίτων όποιας μορφής), υποχρεώσεων δανειστών, προμηθευτών, πιστωτών, υποχρεώσεις λόγω διεθνών ή εθνικών συνθηκών και συμβάσεων και εκχωρήσεων (Ε.Ε., U.N. UNESCO, NATO, IMF, World Bank, κτλ.). Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής θα δοθούν σε δημόσια διαβούλευση.
1.4. Η ίδια εντολή ισχύει για τον έλεγχο όλων των επικείμενων και υποκείμενων αξιών, των ταμείων, νέων ή παλιών, που έχουν σχέση με την Ελληνική Εθνική Περιουσία, συμπεριλαμβανομένων χωρίς να είναι περιοριστικό, του Τ.Χ.Σ. (Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας), του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. (Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου), των διαφόρων Ασφαλιστικών Ταμείων, άλλων ταμείων (ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου) δημοσίου συμφέροντος, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων σχετικά με την Ελλάδα γενικότερα, ταμεία για αρχαιολογικούς χώρους, ταμεία για εκπαίδευση, εκμετάλλευσης ενεργειακών περιοχών, ταμεία εκμετάλλευσης πλουτοπαραγωγικών περιοχών κ.ο.κ.
1.5. Περεταίρω, το ίδιο ισχύει για τον έλεγχο όλης της ακίνητης και κινητής περιουσίας του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό ακόμα και αυτών που είναι υπό τη διαχείριση/ φύλαξη στην Τράπεζα της Ελλάδος, ή οιουδήποτε άλλου φορέα (Κρατικού/ ιδιωτικού συμπεριλαμβανομένου των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
1.6. Ιδιοκτησία νοείται, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό στο γενικό των προαναφερθέντων,
1.6.1. Πνευματική: αφορά το ό,τι παράχθηκε με την Ελληνική Υπερνόηση, τα συγγράμματα/ γραφές/ βιβλία πάσης φύσεως και μορφής των αρχαίων ημών προγόνων/ σοφών/ συγγραφέων, χάρτες κάθε μορφής, μυστικά, συχνότητες, ευρεσιτεχνίες, ανακαλύψεις, τεχνολογίες/ τεχνοτροπίες, κ.ο.κ.
1.6.2. Υλική ιδιοκτησία (κινητή και ακίνητη): Συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό, εν τη γενέσει, τίτλοι ιδιοκτησίας ακινήτων και κινητών περιουσιών στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό (Υπέργειο, Υπόγειο, Εναέριο, Θαλάσσιο πλούτο/ περιουσίες/ παρακαταθήκη κτλ), κρατικές ή ημικρατικές επιχειρήσεις, δορυφόροι, δημόσια έργα (δρόμοι, γέφυρες, αεροδρόμια, λιμάνια κτλ) πλουτοπαραγωγικές περιοχές, ενεργειακοί χώροι και τόποι, κεφάλαια, μετοχές, χρηματοπιστωτικοί τίτλοι/ εργαλεία (αξιόγραφα, χρεόγραφα, τίτλοι καταθέσεων, αποθετηρίων κτλ), συμβόλαια - συμβάσεις δέσμευσης περιουσίας, πολύτιμα μέταλλα και λίθοι, έργα τέχνης, αγάλματα, θυρίδες ασφαλείας κάθε μορφής, σφραγίδες, κωδικοί, κλειδιά κ.ο.κ.
1.7. Ο Πρόεδρος, έχει επίσης την ειδική εντολή να αιτηθεί και να παραλάβει ετήσιους επικυρωμένους ισολογισμούς των Διεθνών Κληρονομικών Περιουσιών και Κεφαλαίων Συνδυασμένων Παράλληλων λογαριασμών της Παγκόσμιας Δανειακής Διευκόλυνσης, που βρίσκονται κατατεθειμένα και δεσμευμένα σε Θεσμικούς Μητρικούς και συνδεδεμένων (άμεσα ή έμμεσα) Λογαριασμούς του Ομοσπονδιακού Αποθεματικού Συστήματος των Διεθνών Διακανονισμών, είτε από τη Διοίκηση του Ελληνικού Κράτους, είτε από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤΤΕ), είτε από τους εμπλεκομένους φορείς στο εξωτερικό, όπως Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - BANK OF INTERNATIONAL SETTLEMENTS), την Παγκόσμια Τράπεζα (WORLD BANK), τη FEDERAL RESERVE SYSTEM, τα Ηνωμένα Έθνη, την επιτροπή των Τριακοσίων (The Committee of Three Hundred), την CONSOLIDATED CREDIT BANK LIMITED την «ALPHA OMEGA STATION», το ITC (INTERNATIONAL TREASURY CONTROL) και όλων των παλιότερων ή νεοϊδρυθέντων οργανισμών, καταπιστευμάτων, κτλ, όταν και όπως κριθεί αναγκαίο.
1.8. Ο Πρόεδρος, έχει την εντολή, να χρησιμοποιήσει κάθε δύναμη και δυνατότητα, για να προβεί σε οιανδήποτε ενέργεια κριθεί αναγκαία για τη έρευνα, αποδέσμευση, διεκδίκηση και απαίτηση και ακύρωση οποιασδήποτε σύμβασης σχετικής, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και οποιωνδήποτε υλικών (κινητών και ακινήτων) η/και άυλων πνευματικών, ενεργειακών, συχνοτήτων, εν γένει Εθνικών περιουσιών/ πλούτου/ θησαυρών που ανήκουν στο Ελλάνιο Γένος διαχρονικά και που αντισυνταγματικά έχουν εκχωρηθεί ή/ και δωριθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις ή έχουν κλαπεί εν καιρώ πολέμου ή άλλο. Σκοπός είναι η επιστροφή και η Διασφάλιση τους στην Ελλάδα με τρόπο που δεν θα μπορεί να παραβιαστούν με οιονδήποτε τρόπο ποτέ ξανά.
1.9. Περαιτέρω, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που του παρέχονται με το παρόν ως ο εντολοδόχος και σε αποκλειστική και απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, πάντοτε εντός των ορίων του νόμου και κατόπιν αποφάσεως είτε της ολομέλειας του Συμβουλίου των 9 είτε της Γενικής Συνελεύσεως είτε της Γερουσίας η/ και του Θεσμικού Συνεδρίου των 144 Μελών, για το συγκεκριμένο θέμα που θα χειριστεί, είναι εξουσιοδοτημένος να διαπραγματευτεί, να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια και να υλοποιήσει οποιαδήποτε πράξη που απαιτείται και να εκτελέσει όλες και οποιαδήποτε συμφωνίες (επί μέρους ή συνολικές) για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων όπως περιγράφονται στο παρόν και όπως θα αποφασίζεται για την κάθε ειδική περίπτωση
1.10. Για την υλοποίηση των πιο πάνω εντολών, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει/ εργοδοτήσει/ συμβουλευτεί οιονδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, υπηρεσία, κρατικό ή ιδιωτικό φορέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πορίσματα των οποίων θα είναι σε δημόσια διαβούλευση και έλεγχο.
1.11. Ο Πρόεδρος επειδή πληροί τις αναγκαίες προϋποθέσεις (*) μπορεί να ενεργήσει ως ο εντεταλμένος πληρεξούσιος αντιπρόσωπος του Φορέα, για να δομήσει τη χρηματοδότηση για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών, την εξαγορά του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού χρέους των Ελλήνων, καθώς και την υλοποίηση ανθρωπιστικών έργων και υποδομών προς όφελος του Ελληνισμού γενικότερα.
( *) Ειδικές προϋποθέσεις που ο Πρόεδρος πρέπει υποχρεωτικώς να πληροί:
(1) μπορεί να προσφέρει τις απαιτούμενες οικονομικές εγγυήσεις από ίδια περιουσία ή από υπό διαχείριση του χαρτοφυλάκιο,
(2) έχει προβλέψει τους σχετικούς προϋπολογισμούς και μελέτες όπου επικυρώνονται οι ανάγκες για το οποίο θα αιτηθεί,
(3) διαθέτει ο ίδιος ή μπορεί να συνεργαστεί με οιονδήποτε μπορεί να προσφέρει τους απαιτούμενους κωδικούς που χρειάζονται για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαδικασίας και
(4) δεν μεταφέρει ακουσίως ή εκουσίως, για την συγκεκριμένη πράξη, κανένα βάρος προς στο Φορέα αλλά ούτε και στην Ελληνική κυρίαρχη Δημοκρατία
1.12. Η πληρεξουσιότητα αυτή ανατίθεται στον Πρόεδρο με σκοπό τη δόμηση ενός διαθρωτικού χρηματοοικονομικού προγράμματος, για να διατεθούν κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό στο γενικό των προαναφερθέντων, για έργα ανθρωπιστικής βοήθειας και υποδομών, την εκπαίδευση, την υποστήριξη των στρωμάτων του πληθυσμού που επλήγησαν από την οικονομική κρίση με πιο σκληρό τρόπο, τα ορφανά, τις χήρες, τις μονογονεϊκές οικογένειες και όποια άλλα μέτρα χρειαστεί για τη στήριξη του απανταχού Ελληνισμού στην Ελλάδα και σε παγκόσμιο επίπεδο, που μπορεί να περιλαμβάνονται επίσης εξαγορά των κόκκινων δανείων των πολιτών, έργα για μείωση των καταστροφών και ανθρωπιστικούς άλλους λόγους, όπως μπορεί να εφαρμοστεί με τη μεταβολή των μεταβλητών όρων και τηρουμένων των αναλογιών (mutatis mutandis).
1.13. Τα κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία που θα παρέχονται από τον Πρόεδρο θα πρέπει να προέρχονται από την αξιοποίηση κάθε νόμιμου μέσου ή/ και παρασχεθούν δια μέσω των Οικουμενικών και Διεθνών Νομισματικών και Χρηματοοικονομικών Συστημάτων (Global & International Monetary & Funding Systems) όπως ορίζεται στο παρόν.
1.14. Τα εν λόγω κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία που θα πιστωθούν βάσει της δόμησης χρηματοδότησης που επιμελήθηκε και υλοποίησε ο Πρόεδρος, θα πρέπει να είναι διαθέσιμα για επενδύσεις στο αναπτυξιακό έργο υποδομών και ανθρωπιστικής βοήθειας για τον απανταχού Ελληνισμό και με δεσμεύσεις που θα περιγράφονται σε ειδικό κανονισμό και που θα υπογραφεί στην πορεία ειδικά γι' αυτό το σκοπό.
( *) Ειδικές προϋποθέσεις που ο Πρόεδρος πρέπει υποχρεωτικώς να πληροί:
(1) μπορεί να προσφέρει τις απαιτούμενες οικονομικές εγγυήσεις από ίδια περιουσία ή από υπό διαχείριση του χαρτοφυλάκιο,
(2) έχει προβλέψει τους σχετικούς προϋπολογισμούς και μελέτες όπου επικυρώνονται οι ανάγκες για το οποίο θα αιτηθεί,
(3) διαθέτει ο ίδιος ή μπορεί να συνεργαστεί με οιονδήποτε μπορεί να προσφέρει τους απαιτούμενους κωδικούς που χρειάζονται για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαδικασίας και
(4) δεν μεταφέρει ακουσίως ή εκουσίως, για την συγκεκριμένη πράξη, κανένα βάρος προς στο Φορέα αλλά ούτε και στην Ελληνική κυρίαρχη Δημοκρατία
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ...
ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΓΙΑ `ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ... ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕ , ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ...
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Αντώνης Χαραλάμπους
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ , ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ...
ΔΗΛΑΔΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ...
ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ...
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ...
ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ...
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ...
ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &
ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook
1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.g
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapezaanatolis.oramaellas.g
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:
1) ΣΕΛΙΔΕΣ FB: https://www.facebook.com/kpdstereasel... & https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B9...
2) OMADA FB: https://www.facebook.com/groups/18485...
3) INSTAGRAM: username: k.p.d.stereas_ellados & diomidesblogspot
4) TWITTER: https://twitter.com/EsyKpd & https://twitter.com/diomidis_blog
5) ΕΠΙΣΗΜΟ BLOG: https://esykpdstereasellados.blogspot...
6) ΔΙΟΜΗΔΗΣ BLOG: https://diomidhs.blogspot.com/
7) ΛΙΝΚ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗΣ: https://diomhdhs.radio12345.com/
8) KANAΛΙ YouTube ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΡΑΔΙΟ: https://www.youtube.com/channel/UCu4f...
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr/wp/
AΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ: https://alfeiospotamos.gr/
ΕΛΕΥΣΙΣ RADIO:https://eleysisradiotv.blogspot.com
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:
1) 6955859107
2) 6973528354
3) 6970298583
4) 6944518688
1) 6955859107
2) 6973528354
3) 6970298583
4) 6944518688
& email: esykpdstereasellados@gmail.com
ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ...
ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ...
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ...
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ...
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΟΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΟΣ :
ΚΟΤΣΟΒΟΛΗ ΜΑΡΙΑ τηλ. 6986671319 Εmail : mariakotsovoli01@gmail.com
ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ...
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ...
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ...
ΚΟΤΣΟΒΟΛΗ ΜΑΡΙΑ τηλ. 6986671319 Εmail : mariakotsovoli01@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου