ΜΑΣΟΝΙΑ - ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ - ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΔΙΚΑΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ...
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΣ ...
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ - ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΛΩΝ ΤΟΥΣ , ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ...
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ???
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ...
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ...
ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ... ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΒΙΟΥ , ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΙΟΥ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΣ ...
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟ , ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ...
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ...
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ???
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ???
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΕΝΩΣΗ ...
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ :
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΆΡΘΡΟ 7
ΤΟΠΙΚΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
1.0. ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ενεργοί Πολίτες - Μέλη - Τοπικοί Δημοτικοί Οργανισμοί
1.1. Ο πρώτος και βασικός κύκλος είναι οι ενεργοί πολίτες που ως Μέλη, ενώνονται και αποτελούν τους τοπικούς Δημοτικούς Οργανισμούς που είναι και η πηγή της εξουσίας.
1.2. Οι τοπικοί δημοτικοί οργανισμοί των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» επιλέγουν τους εκπροσώπους τους που θα τους εκπροσωπήσουν στο Διαδημοτικό Συλλογικό Σώμα και στην Διοίκηση.
1.3. Η επιλογή πρέπει να βασίζεται στην αξιοκρατία ώστε η επιλογή να αναδεικνύει τους αρίστους μεταξύ αρίστων κάθε τοπικής ομάδας.
1.4. Η επιλογή γίνεται με την εκλογή σε αρχαιρεσίες αρχικά έξη (6) υποψήφιων και στη συνέχεια δώδεκα (12) εκ των οποίων επιλέγονται οι δυο (2) δια κλήρου και ο ένας (1) επιλαχόντας που θα αντιπροσωπεύσουν την τοπική κοινωνία στο Διαδημοτικό Σώμα.
Σελίδα 12
ΆΡΘΡΟ 8
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΩΜΑ - ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
1.1. Αυτοί οι εκπρόσωποι των δημοτικών «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» είναι η Διαδημοτική αρχή η οποία είναι ο δεύτερος ομόκεντρος κύκλος.
1.2. Η Διαδημοτική αρχή είναι αυτή που προωθεί τα τοπικά θέματα εφόσον καλύπτουν τις προϋποθέσεις του αξιακού συστήματος και το πλαίσιο αρχών της πολιτείας προς επεξεργασία.
1.3. Η Διαδημοτική αρχή εκλέγει τα Τριακόσια Εξήντα (360) υποψήφια Μέλη του συνεδρίου εκ των οποίων δια κλήρου επιλέγονται τα Εκατόν Σαράντα Τέσσερα (144) τακτικά μέλη οι οποίοι θα αποτελέσουν από κοινού το "Συνέδριο των 144 Τακτικών Μελών".
ΆΡΘΡΟ 9
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
1.0 ΤΡΙΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΕΚΑΤΟΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (144) ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.1. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου είναι ο τρίτος ομόκεντρος κύκλος του οριζοντίου συστήματος διακυβερνητικής.
1.2. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου είναι η νομοθετική εξουσία και είναι υποχρεωμένοι να εκπροσωπούν επάξια αυτόν τον θεσμικό τους ρόλο.
1.3. Τα 144 τακτικά μέλη του συνεδρίου εκλέγουν σε γενικό συνέδριο τον Πρόεδρο του Φορέα από τους προτεινόμενους υποψηφίους.
ΆΡΘΡΟ 10
ΓΕΡΟΥΣΙΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΓΕΡΟΥΣΙΑ
1.1. Η Γερουσία είναι ο τέταρτος ομόκεντρος κύκλος του οριζοντίου συστήματος κυβερνητικής.
1.2. Η Γερουσία δεν είναι εκλεγμένη άλλα διορίζεται. Το 50 % εκλέγεται από τα Τακτικά Μέλη και το 50 % από το Συμβούλιο των Εννέα.
1.3. Η Γερουσία παράσχει τεχνοκρατική συμβουλευτική υποστήριξη και γνωματεύει στο έργο των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου και ελέγχει για την τήρηση του αξιακού συστήματος και του πλαισίου αρχών για κάθε νομοθέτημα.
1.4. Αποτελείται από όλων των ειδικοτήτων επιστήμονες όπως: φιλόλογοι αρχαιολόγοι, οικονομολόγοι, τραπεζικοί, στρατιωτικοί, φυσικοί, χημικοί, μηχανικοί, αρχιτέκτονες, νομικοί, καλών τεχνών, ιατροί, κ.α.
1.5. Οποιοδήποτε νομοθέτημα από την νομοθετική αρχή πρέπει να εγκριθεί από την Γερουσία τόσο από τεχνοκρατικής άποψης όσο από αξιακής για να προχωρήσει προς τελική έγκριση από το Συμβούλιο των Εννέα.
ΆΡΘΡΟ 11
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ (9)
1.0 ΠΕΜΠΤΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 9 Τακτικά Μέλη
1.1. Κεντρικό Συμβούλιο των Εννέα, επιτροπή ελεγκτική και εκτελεστική αρχή. Η επιτροπή των Εννέα ως ελεγκτική και εκτελεστική αρχή είναι ο πέμπτος ομόκεντρος κύκλος του οριζόντιου συστήματος διακυβέρνησης.
1.2. Προτείνονται δεκαπέντε (15) Μέλη από τον Πρόεδρο και με ψήφο από το Σώμα των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου εκλέγονται τα Εννέα (9) Μέλη.
1.3. Το Εννεαμελές Συνέδριο, που ενεργεί ως η Ελεγκτική και η Εκτελεστική Αρχή είναι η ενδιάμεση Αρχή όλων των προηγουμένων Αρχών με τον Πρόεδρο.
1.4. Τα νομοθετήματα από τη Γερουσία εγκρίνονται από το Κεντρικό Συμβούλιο των Εννέα και μετά αποστέλλονται στα τακτικά Μέλη του συνεδρίου προς ψήφιση και Θεσμοθέτηση.
1.5. Το Συμβούλιο των Εννέα είναι η ανώτερη αρχή μετά τον πρόεδρο για την λειτουργία του Φορέα.
ΆΡΘΡΟ 12
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ
1.0 ΓΕΝΙΚΑ
1.1. Ο Πρόεδρος εκλέγεται όπως περιγράφεται στο πάρα κάτω άρθρο.
1.2. Ο Πρόεδρος του φορέα επιλέγει τους Πενήντα (50) Συμβούλους του όπως αποφασίσει ο ίδιος.
1.3. Ο Πρόεδρος δίνει το δικαίωμα στους Συμβούλους να τον εκπροσωπούν κατά επιλογή του προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα του Ελληνισμού σε όλον τον πλανήτη.
1.4. Ο Πρόεδρος έχει το απόλυτο δικαίωμα στον ορισμό και στην καθαίρεση των 50 αυτών Συμβούλων του. Αυτοί οι 50 Σύμβουλοι, εκπροσωπούν τον Πρόεδρο σαν να είναι ο ίδιος παρόν με όλες του τις δυνατότητες και τις εξουσίες του, στον ΟΗΕ σε διεθνή δικαστήρια, σε χώρες, σε αρχηγούς κρατών και οπουδήποτε κριθεί αναγκαίο για θέματα που άπτονται του Ελληνισμού και της Ελληνικότητας απανταχού της Γαίας όπως: για ομογενείς οικισμούς σε όλον τον πλανήτη, για παγκόσμια πνευματικά δικαιώματα, παγκόσμια κληρονομικά δικαιώματα όπου υπάρχει ίχνος ελληνισμού σε κάθε ανασκαφή, μουσείο κτλ και σε ότι αφορά και ανήκει παγκοσμίως στο ελληνικό γένος, όπως πολιτισμός επιστήμη, τέχνη, τεχνουργήματα, πολιτική, γεωστρατηγική, κλπ.
ΆΡΘΡΟ 13
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. ΓΕΝΙΚΑ
1.1. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
1.2. Θα απαρτίζεται από Πέντε (5) Τακτά μέλη και 2 αναπληρωματικούς (Δικαστές, Εισαγγελείς κ.α.).
1.3. Τα Μέλη είναι αιρετά.
1.4. Εκλέγονται δια των εξετάσεων και βάσει της επιστημονικής τους κατάρτισης.
1.5. Θητεία: Τέσσερα έτη με πιθανότητα για ακόμα άλλα τέσσερα υπό προϋποθέσεις. Στο τέλος της Θητείας, τα μέλη δεν θα μπορούν να υπηρετήσουν ποτέ ξανά στην ίδια θέση, εκτός εάν συντρέχει σοβαρός λόγος.
1.6. Προτείνονται από τα Τακτικά Μέλη του συνεδρίου των Εκατόν Σαράντα Τεσσάρων (144) και Εκλέγονται από το Συμβούλιο των Εννέα (9).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε'
ΆΡΘΡΟ 14
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΕΚΛΟΓΗ, ΑΝΑΘΕΣΗ,
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑ
1.0. ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
1.1. Ο Πρόεδρος ενεργεί πάντοτε ως ο Θεσμικός Θεματοφύλακας των Αξιών, Αρχών και Νόμων του Πολιτικού Φορέα με την επωνυμία "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" και κατ' επέκταση της Ελλήνων Πολιτείας που περιγράφονται στο παρόν καταστατικό και στην ιδρυτική διακήρυξη.
1.2. Κατέχει τη θέση του αξιοκρατικά εκλεγμένου από τη βάση των Τακτικών Μελών του Συνεδρίου οι οποίοι εκπροσωπούν όλα τα Μέλη του Φορέα και αντιπροσωπεύει τη δεοντολογία, την πολιτική και τη στρατηγική του πολιτειακού φορέα της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».
1.3. Υποχρεούται να ενεργεί πάντοτε για λογαριασμό του Έλληνα, συμφώνως με τους όρους και τις προϋποθέσεις δυνάμει του παρόντος καταστατικού και της ιδρυτικής διακήρυξης και όλες του οι πράξεις και ενέργειες θα πρέπει να εντάσσονται και να είναι σύμφωνες με τους Ελληνικούς νόμους και τη νομοθεσία.
1.4. Του ανατέθηκε και εκχωρήθηκε το μόνιμο δικαίωμα, να προβαίνει σε οιανδήποτε ενέργεια, εντός των ορίων του νόμου, αξιοποιώντας κάθε νόμιμο μέσο, για να δομήσει τις προϋποθέσεις (οικονομικές, πολιτικές, πολιτιστικές, κ.ο.κ.) ούτως ώστε να στηρίξει παντοιοτρόπως όλες τις ανάγκες, υλικές και πνευματικές, του απανταχού Ελληνισμού στην Ελλάδα και στο παγκόσμιο στερέωμα, ούτως ώστε να επιτευχτεί η καθολική απελευθέρωση της Ελλάδος, των Ελλήνων και των ανθρώπων και η εγκαθίδρυση της Ελληνικότητας με τις Ελλάνιες αξίες, αρχές και τους τρεις πολιτειακούς νόμους της νομοτέλειας για την Ελλήνων Πολιτεία σε όλο τον πλανήτη.
1.5. Οι δεδηλωμένοι στο παρόν στόχοι και σκοποί, τίθενται ως υποχρέωση και καθήκον προς τον Πρόεδρο για να υποστηριχθούν οι Έλληνες γενικότερα, με όποιο μέσο χρειαστεί. Δια μέσου της δόμησης οικονομικής, πολιτικής και πολιτιστικής στρατηγικής και όπως περιγράφεται στο παρόν, θα στοχεύσει στην άμβλυνση της τρέχουσας οικονομικό-πολιτικό-πολιτιστικής κρίσης και στη βελτίωση των πόρων ούτως ώστε να επιτευχθούν οι τιθέμενοι στόχοι και να εξελιχθεί η Ελληνική πολιτεία σε μια βιώσιμη και υγιή πορεία αειφόρου ανάπτυξης, ισορροπίας και ευημερίας.
1.6. Ο Πρόεδρος, θα μπορεί να ενεργεί ελεύθερα και χωρίς καμία παρέμβαση, να διοικεί και να λαμβάνει αποφάσεις κατόπιν διαβουλεύσεως για τα θέματα που άπτονται των καθηκόντων του και συμφώνως των κανόνων και των κανονισμών του παρόντος καταστατικού με ευθύνη και φροντίδα για τη χρηστή διαχείριση των ενεργειών και δράσεων κατά τη δική του κρίση, αλλά πάντοτε ενεργώντας με σεβασμό προς τις θεσμοθετημένες αποφάσεις της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», των νόμων της χώρας και προς όφελος των Μελών και Πολιτών που εκπροσωπεί.
1.7. Σε κάθε περίπτωση ο Πρόεδρος θα πρέπει να έχει Ελληνική ιθαγένεια (εξ αίματος και DNA) που όχι μόνο θα είναι ελληνικά ομιλών αλλά θα πρέπει να είναι κάποιος που μόνο θα σκέφτεται, σχεδιάζει, έχει πρόθεση και θα δημιουργεί στοχευμένη στρατηγική για να εξασφαλίζει τα συμφέροντα της Ελλάδος αλλά και του Ελληνισμού στο παγκόσμιο επίπεδο («προθέσεις») και θα πρέπει να πληροί τις αυστηρές προϋποθέσεις των «προθέσεων» όπως καθορίζονται στο παρόν.
1.8. Ο Πρόεδρος διατηρεί δικαίωμα αρνησικυρίας (Veto), επί των αποφάσεων του Συμβουλίου των Εννέα, της Γερουσίας, των 144 τακτικών Μελών και των διαφόρων επιτροπών, καθώς και στις δράσεις και ενέργειες των Πενήντα Προέδρων αντιπροσώπων στο εξωτερικό όπου, όταν και όπως κριθεί αναγκαίο.
1.9. Το αξίωμα του Προέδρου είναι ασυμβίβαστο με οποιοδήποτε άλλο αξίωμα, θέση ή έργο.
ΆΡΘΡΟ 15
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:
1.1. Διατυπώνει τις θέσεις του Φορέα σε κάθε ζήτημα που παρουσιάζεται στην πολιτική ζωή της χώρας.
1.2. Προΐσταται της Οργάνωσης του Φορέα, συντονίζει και εποπτεύει τη λειτουργία της.
1.3. Προεδρεύει ο ίδιος ή πληρεξούσιος αντιπρόσωπος αυτού, του Συμβουλίου των 9, της Γερουσίας, του συμβουλίου των 50, καθώς και της Γενικής Συνέλευσης των Τακτικών Μελών.
1.4. Συγκαλεί το Τακτικό και Έκτακτο Συνέδριο του Φορέα, όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.5. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή των αποφάσεων του Φορέα όπως θα θεσμοθετούνται συμφώνως με τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα.
1.6. Επιλέγει από την ομάδα των εκλεγμένων συνέδρων τα 15 Μέλη που θα απαρτίσουν μετά από εκλογή το τελικό Συμβούλιο των Εννέα και όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.7. Επιλέγει, Ορίζει και Καθοδηγεί τους Πενήντα (50) συμβούλους του εν δυνάμει Προέδρων που θα αντιπροσωπεύουν τον ίδιο για τις χώρες που θα επιλεγούν στο Εξωτερικό.
1.8. Συγκαλεί υποχρεωτικά κάθε χρόνο, ή εκτάκτως, όταν το κρίνει αναγκαίο, σε Εθνική Συνέλευση - Συνδιάσκεψη όλα τα Τακτικά Μέλη, σχετικά Συμβούλια, Φορείς, Οργανώσεις κτλ. Σκοπός της Εθνικής Συνέλευσης είναι η πολιτική και οργανωτική ενημέρωση και ο συντονισμός των σχετικών δραστηριοτήτων για την πορεία του Φορέα ή για ότι άλλο κριθεί αναγκαίο.
ΆΡΘΡΟ 16
ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
1.1. Ο Πρόεδρος εκλέγεται απ' ευθείας από την Γενική Συνέλευση των Τακτικών Μελών.
1.2. Ο Πρόεδρος θα πρέπει να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως περιγράφονται στο παρόν.
1.3. Η προεδρική περίοδος αρχίζει από την ημέρα εκλογής του.
1.4. Ο Πρόεδρος υποχρεωτικώς θα πρέπει να φέρει την πραγματική του Ελληνική ταυτότητα, η οποία μπορεί μόνον να καταχωρηθεί ως αδιαμφισβήτητα αυθεντική ελληνική βάσει του αίματος και DNA.
1.5. Η εκλογή του Προέδρου γίνεται με δημόσια ψηφοφορία στο πρώτο συνέδριο των εκλεγμένων Τακτικών Μελών.
1.6. Η εκλογή του Προέδρου απαιτεί τη συγκέντρωση των περισσότερων ψήφων από τους Σύνεδρους.
1.7. Σε περίπτωση ισοψηφίας η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται αμέσως μεταξύ των ισοψηφησάντων. Κατά τη δεύτερη ψηφοφορία εκλέγεται Πρόεδρος αυτός που έλαβε τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων.
1.8. Αν ο Πρόεδρος του Φορέα, που είναι ταυτόχρονα και Πρωθυπουργός ή Πρόεδρος, εκλείψει με οποιονδήποτε τρόπο, εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος. Η εκλογή νέου Προέδρου του Φορέα γίνεται από Έκτακτο Συνέδριο.
1.9. Σε τέτοια περίπτωση, το κεντρικό Εννεαμελές συνέδριο, από κοινού οι Σύνεδροι εκτελούν καθήκοντα προσωρινού Προέδρου, μέχρι την τελική εκλογή του νέου Προέδρου. Το Συμβούλιο των 9, συνεχίζει να διατηρεί τις ίδιες εξουσίες, υποχρεώσεις και καθήκοντα όπως ο προηγούμενος Πρόεδρος μέχρι την εκλογή του νέου προέδρου.
ΆΡΘΡΟ 16
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
1.1. Σε περίπτωση που ο Πρόεδρος, δεν δύναται να συνεχίσει λόγω παραίτησης, θανάτου ή διανοητικής ανικανότητας, τότε και μόνο τότε, ο οποιοσδήποτε νέος διορισμένος Πρόεδρος ο οποίος(α) έχοντας διοριστεί δυνάμει των ιδίων εξουσιών που παρέχονται στον αρχικό Πρόεδρο στο παρόν καταστατικό, θα πρέπει υποχρεωτικά και αμετάκλητα να συνεχίσει να ενεργεί με τις ίδιες αξίες, αρχές και νόμους, περιορισμούς και όλες τις αρμοδιότητες, που καλύπτονται στο παρόν και στην ιδρυτική διακήρυξη.
1.2. Η οποιαδήποτε μεταβίβαση/ ανάθεση/ κληρονομική μεταβίβαση από τον Πρόεδρο σε ένα νέο Μέλος- Πρόεδρο κάποιων αρμοδιοτήτων του, όπως ορίζεται στην πιο πάνω παράγραφο, θα πρέπει να διακοπεί και η ανάθεση θα θεωρηθεί ως άκυρη και δεν θα έχει καμία ισχύ, σε περίπτωση που ο νέος Πρόεδρος, ενεργεί ή διαπράττει οποιαδήποτε σχέδια ή δράσεις που αποδεδειγμένα δεν συμφωνούν με το καταστατικό της Ε.ΣΥ. δεν πράττει βάσει των αξιών, αρχών και νόμων της «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», ή/ και αποτελούν ή/και φέρει σε κίνδυνο πολιτιστικά, στρατιωτικά/ γεωπολιτικά, την εθνική και προσωπική ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών, ή ακόμα και την τιμή της χώρας για την Ελλάδα ή τον Ελληνισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.
1.3. Ο Πρόεδρος, δύναται να φέρει την ευθύνη προσωπικά ειδικού ανέκκλητου πληρεξουσίου που του έχει ανατεθεί πριν ή κατά την διάρκεια της θητείας του για υλοποίηση έργων, πράξεων και ενεργειών που αφορούν στον Ελληνισμό γενικότερα, όπως του ανατέθηκε από την πολιτεία/ Δήμους ή/ και τους Πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας ή/και των μελών των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών (Εταιρειών Αστικής Ευθύνης) Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με την επωνυμία "Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ (Τοποθεσία)".
1.4. Σε περίπτωση που, λόγω πολιτικών ή διοικητικών αλλαγών ο Πρόεδρος αντικατασταθεί και ένας νέος εκλέγεται ή διορίζεται στη θέση του αρχικού, οι εντολές για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων που δίδονται με το παρόν, ισχύουν και μεταβιβάζονται στον Νέο Πρόεδρο που υποχρεούται να ενεργεί για την υλοποίηση των υποχρεώσεων του. Λόγω του ότι ο Πρόεδρος και κατ’ επέκταση όλοι οι πολίτες έχουν έννομο συμφέρον, όλες οι πράξεις και ενέργειες που έχουν προχωρήσει ή/και ήδη ολοκληρωθεί κατά τη θητεία του προηγούμενου Προέδρου, θα πρέπει να είναι αμετάκλητες και μη αναστρέψιμες και ο Νέος Πρόεδρος δεν θα μπορεί ν’ αναιρέσει ή ν’ αντιστρέψει οποιεσδήποτε τέτοιες πράξεις και υποχρεωτικώς οφείλει να συνεχίσει και να διατηρήσει σε ισχύ την ανάθεση, μέχρις ότου υλοποιηθούν όλα τα καθήκοντα, στόχοι, πράξεις και ενέργειες που προβλέπονται στο εν λόγω καταστατικό, προς όφελος του Ελληνικού Λαού γενικότερα.
ΆΡΘΡΟ 17
ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΘΕΣΗ - ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑ
1.0.ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
1.1. Με την εκλογή του ο Πρόεδρος λαμβάνει την άμεση ανάθεση και την πληρεξουσιότητα για να Εκπροσωπεί την «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» - Πολιτεία, το Συμβούλιο των Εννέα (9), της Γερουσίας και όλων των επιτροπών και των υποεπιτροπών σε όλες τις εκδηλώσεις, συνεδριάσεις και διαπραγματεύσεις με Κράτη, ή οιονδήποτε φορέα (Δημόσιο/ Ομοσπονδιακό ή / και Ιδιωτικό (συμπεριλαμβανομένων και των χρηματοπιστωτικών οργανισμών, καταπιστευμάτων, χώρων φύλαξης ασφαλείας, ιδρυμάτων, νομικών ή ιδιωτικών προσώπων ελεγκτικών φορέων), δικαστήρια κάθε μορφής, κ.ο.κ. τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
1.2. Αυτή η εντολή, δύναται μερικώς ή ολικώς να μεταφερθεί προς τρίτους με τη δική του αποκλειστική ευθύνη. Και σε τέτοιες περιπτώσεις θα διατηρεί το δικαίωμα της αρνησικυρίας (Βέτο) σε περίπτωση που οι δράσεις και οι ενέργειες του ανάδοχου - εντολοδόχου δεν ακολουθούν τα καθήκοντα όπως έχουν ανατεθεί από τον ίδιο καθώς και όταν δεν ακολουθούν τις Ελλάνιες αξίες, αρχές και νόμους και δεν ενεργούν προς όφελος του Ελληνισμού όπως περιγράφεται στο παρόν.
1.3. Έχει επίσης την εντολή, να προβεί σε εις βάθος διερεύνηση, αξιολόγηση, επαλήθευση και επικύρωση του Εξωτερικού και Εσωτερικού Κρατικού Ελληνικού χρέους - Δημοσίου και Ιδιωτικού (συμπεριλαμβανομένων των Δημοτικών Διαμερισμάτων και όλων των φορέων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου δημοσίου συμφέροντος, των ασφαλιστικών ταμείων και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων), βάσει των ισοζυγίων πληρωμών, θεωρημένων ισολογισμών, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό όλων των κύριων και παράλληλων λογαριασμών, των δανειακών συμβάσεων και των τοκοχρεολυσίων, εκδοθεισών μετοχών, χρηματοπιστωτικών τίτλων/ εργαλείων (αξιόγραφων, χρεογράφων, εγγυήσεων/ δεσμεύσεων που εκδόθηκαν υπέρ τρίτων όποιας μορφής), υποχρεώσεων δανειστών, προμηθευτών, πιστωτών, υποχρεώσεις λόγω διεθνών ή εθνικών συνθηκών και συμβάσεων και εκχωρήσεων (Ε.Ε., U.N. UNESCO, NATO, IMF, World Bank, κτλ.). Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής θα δοθούν σε δημόσια διαβούλευση.
1.4. Η ίδια εντολή ισχύει για τον έλεγχο όλων των επικείμενων και υποκείμενων αξιών, των ταμείων, νέων ή παλιών, που έχουν σχέση με την Ελληνική Εθνική Περιουσία, συμπεριλαμβανομένων χωρίς να είναι περιοριστικό, του Τ.Χ.Σ. (Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας), του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. (Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου), των διαφόρων Ασφαλιστικών Ταμείων, άλλων ταμείων (ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου) δημοσίου συμφέροντος, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων σχετικά με την Ελλάδα γενικότερα, ταμεία για αρχαιολογικούς χώρους, ταμεία για εκπαίδευση, εκμετάλλευσης ενεργειακών περιοχών, ταμεία εκμετάλλευσης πλουτοπαραγωγικών περιοχών κ.ο.κ.
1.5. Περεταίρω, το ίδιο ισχύει για τον έλεγχο όλης της ακίνητης και κινητής περιουσίας του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό ακόμα και αυτών που είναι υπό τη διαχείριση/ φύλαξη στην Τράπεζα της Ελλάδος, ή οιουδήποτε άλλου φορέα (Κρατικού/ ιδιωτικού συμπεριλαμβανομένου των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
1.6. Ιδιοκτησία νοείται, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό στο γενικό των προαναφερθέντων,
1.6.1. Πνευματική: αφορά το ό,τι παράχθηκε με την Ελληνική Υπερνόηση, τα συγγράμματα/ γραφές/ βιβλία πάσης φύσεως και μορφής των αρχαίων ημών προγόνων/ σοφών/ συγγραφέων, χάρτες κάθε μορφής, μυστικά, συχνότητες, ευρεσιτεχνίες, ανακαλύψεις, τεχνολογίες/ τεχνοτροπίες, κ.ο.κ.
1.6.2. Υλική ιδιοκτησία (κινητή και ακίνητη): Συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό, εν τη γενέσει, τίτλοι ιδιοκτησίας ακινήτων και κινητών περιουσιών στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό (Υπέργειο, Υπόγειο, Εναέριο, Θαλάσσιο πλούτο/ περιουσίες/ παρακαταθήκη κτλ), κρατικές ή ημικρατικές επιχειρήσεις, δορυφόροι, δημόσια έργα (δρόμοι, γέφυρες, αεροδρόμια, λιμάνια κτλ) πλουτοπαραγωγικές περιοχές, ενεργειακοί χώροι και τόποι, κεφάλαια, μετοχές, χρηματοπιστωτικοί τίτλοι/ εργαλεία (αξιόγραφα, χρεόγραφα, τίτλοι καταθέσεων, αποθετηρίων κτλ), συμβόλαια - συμβάσεις δέσμευσης περιουσίας, πολύτιμα μέταλλα και λίθοι, έργα τέχνης, αγάλματα, θυρίδες ασφαλείας κάθε μορφής, σφραγίδες, κωδικοί, κλειδιά κ.ο.κ.
1.7. Ο Πρόεδρος, έχει επίσης την ειδική εντολή να αιτηθεί και να παραλάβει ετήσιους επικυρωμένους ισολογισμούς των Διεθνών Κληρονομικών Περιουσιών και Κεφαλαίων Συνδυασμένων Παράλληλων λογαριασμών της Παγκόσμιας Δανειακής Διευκόλυνσης, που βρίσκονται κατατεθειμένα και δεσμευμένα σε Θεσμικούς Μητρικούς και συνδεδεμένων (άμεσα ή έμμεσα) Λογαριασμούς του Ομοσπονδιακού Αποθεματικού Συστήματος των Διεθνών Διακανονισμών, είτε από τη Διοίκηση του Ελληνικού Κράτους, είτε από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤΤΕ), είτε από τους εμπλεκομένους φορείς στο εξωτερικό, όπως Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - BANK OF INTERNATIONAL SETTLEMENTS), την Παγκόσμια Τράπεζα (WORLD BANK), τη FEDERAL RESERVE SYSTEM, τα Ηνωμένα Έθνη, την επιτροπή των Τριακοσίων (The Committee of Three Hundred), την CONSOLIDATED CREDIT BANK LIMITED την «ALPHA OMEGA STATION», το ITC (INTERNATIONAL TREASURY CONTROL) και όλων των παλιότερων ή νεοϊδρυθέντων οργανισμών, καταπιστευμάτων, κτλ, όταν και όπως κριθεί αναγκαίο.
1.8. Ο Πρόεδρος, έχει την εντολή, να χρησιμοποιήσει κάθε δύναμη και δυνατότητα, για να προβεί σε οιανδήποτε ενέργεια κριθεί αναγκαία για τη έρευνα, αποδέσμευση, διεκδίκηση και απαίτηση και ακύρωση οποιασδήποτε σύμβασης σχετικής, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και οποιωνδήποτε υλικών (κινητών και ακινήτων) η/και άυλων πνευματικών, ενεργειακών, συχνοτήτων, εν γένει Εθνικών περιουσιών/ πλούτου/ θησαυρών που ανήκουν στο Ελλάνιο Γένος διαχρονικά και που αντισυνταγματικά έχουν εκχωρηθεί ή/ και δωριθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις ή έχουν κλαπεί εν καιρώ πολέμου ή άλλο. Σκοπός είναι η επιστροφή και η Διασφάλιση τους στην Ελλάδα με τρόπο που δεν θα μπορεί να παραβιαστούν με οιονδήποτε τρόπο ποτέ ξανά.
1.9. Περαιτέρω, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που του παρέχονται με το παρόν ως ο εντολοδόχος και σε αποκλειστική και απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, πάντοτε εντός των ορίων του νόμου και κατόπιν αποφάσεως είτε της ολομέλειας του Συμβουλίου των 9 είτε της Γενικής Συνελεύσεως είτε της Γερουσίας η/ και του Θεσμικού Συνεδρίου των 144 Μελών, για το συγκεκριμένο θέμα που θα χειριστεί, είναι εξουσιοδοτημένος να διαπραγματευτεί, να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια και να υλοποιήσει οποιαδήποτε πράξη που απαιτείται και να εκτελέσει όλες και οποιαδήποτε συμφωνίες (επί μέρους ή συνολικές) για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων όπως περιγράφονται στο παρόν και όπως θα αποφασίζεται για την κάθε ειδική περίπτωση
1.10. Για την υλοποίηση των πιο πάνω εντολών, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει/ εργοδοτήσει/ συμβουλευτεί οιονδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, υπηρεσία, κρατικό ή ιδιωτικό φορέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πορίσματα των οποίων θα είναι σε δημόσια διαβούλευση και έλεγχο.
1.11. Ο Πρόεδρος επειδή πληροί τις αναγκαίες προϋποθέσεις (*) μπορεί να ενεργήσει ως ο εντεταλμένος πληρεξούσιος αντιπρόσωπος του Φορέα, για να δομήσει τη χρηματοδότηση για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών, την εξαγορά του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού χρέους των Ελλήνων, καθώς και την υλοποίηση ανθρωπιστικών έργων και υποδομών προς όφελος του Ελληνισμού γενικότερα.
( *) Ειδικές προϋποθέσεις που ο Πρόεδρος πρέπει υποχρεωτικώς να πληροί:
(1) μπορεί να προσφέρει τις απαιτούμενες οικονομικές εγγυήσεις από ίδια περιουσία ή από υπό διαχείριση του χαρτοφυλάκιο,
(2) έχει προβλέψει τους σχετικούς προϋπολογισμούς και μελέτες όπου επικυρώνονται οι ανάγκες για το οποίο θα αιτηθεί,
(3) διαθέτει ο ίδιος ή μπορεί να συνεργαστεί με οιονδήποτε μπορεί να προσφέρει τους απαιτούμενους κωδικούς που χρειάζονται για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαδικασίας και
(4) δεν μεταφέρει ακουσίως ή εκουσίως, για την συγκεκριμένη πράξη, κανένα βάρος προς στο Φορέα αλλά ούτε και στην Ελληνική κυρίαρχη Δημοκρατία
1.12. Η πληρεξουσιότητα αυτή ανατίθεται στον Πρόεδρο με σκοπό τη δόμηση ενός διαθρωτικού χρηματοοικονομικού προγράμματος, για να διατεθούν κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου χωρίς να είναι περιοριστικό στο γενικό των προαναφερθέντων, για έργα ανθρωπιστικής βοήθειας και υποδομών, την εκπαίδευση, την υποστήριξη των στρωμάτων του πληθυσμού που επλήγησαν από την οικονομική κρίση με πιο σκληρό τρόπο, τα ορφανά, τις χήρες, τις μονογονεϊκές οικογένειες και όποια άλλα μέτρα χρειαστεί για τη στήριξη του απανταχού Ελληνισμού στην Ελλάδα και σε παγκόσμιο επίπεδο, που μπορεί να περιλαμβάνονται επίσης εξαγορά των κόκκινων δανείων των πολιτών, έργα για μείωση των καταστροφών και ανθρωπιστικούς άλλους λόγους, όπως μπορεί να εφαρμοστεί με τη μεταβολή των μεταβλητών όρων και τηρουμένων των αναλογιών (mutatis mutandis).
1.13. Τα κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία που θα παρέχονται από τον Πρόεδρο θα πρέπει να προέρχονται από την αξιοποίηση κάθε νόμιμου μέσου ή/ και παρασχεθούν δια μέσω των Οικουμενικών και Διεθνών Νομισματικών και Χρηματοοικονομικών Συστημάτων (Global & International Monetary & Funding Systems) όπως ορίζεται στο παρόν.
1.14. Τα εν λόγω κεφάλαια/ περιουσιακά στοιχεία που θα πιστωθούν βάσει της δόμησης χρηματοδότησης που επιμελήθηκε και υλοποίησε ο Πρόεδρος, θα πρέπει να είναι διαθέσιμα για επενδύσεις στο αναπτυξιακό έργο υποδομών και ανθρωπιστικής βοήθειας για τον απανταχού Ελληνισμό και με δεσμεύσεις που θα περιγράφονται σε ειδικό κανονισμό και που θα υπογραφεί στην πορεία ειδικά γι' αυτό το σκοπό.
( *) Ειδικές προϋποθέσεις που ο Πρόεδρος πρέπει υποχρεωτικώς να πληροί:
(1) μπορεί να προσφέρει τις απαιτούμενες οικονομικές εγγυήσεις από ίδια περιουσία ή από υπό διαχείριση του χαρτοφυλάκιο,
(2) έχει προβλέψει τους σχετικούς προϋπολογισμούς και μελέτες όπου επικυρώνονται οι ανάγκες για το οποίο θα αιτηθεί,
(3) διαθέτει ο ίδιος ή μπορεί να συνεργαστεί με οιονδήποτε μπορεί να προσφέρει τους απαιτούμενους κωδικούς που χρειάζονται για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαδικασίας και
(4) δεν μεταφέρει ακουσίως ή εκουσίως, για την συγκεκριμένη πράξη, κανένα βάρος προς στο Φορέα αλλά ούτε και στην Ελληνική κυρίαρχη Δημοκρατία
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ...
ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΓΙΑ `ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ... ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕ , ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου